• gratis verzending vanaf €39,-
  • 80 jaar ervaring
  • ophalen bij meer dan 3000 PostNL afhaalpunten
Klantwaardering 9,0 / 2585 reviews
Webshop keurmerk
Menu

Meest gestelde vragen, FAQ

 

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Vervolgens kiest u de juiste kleur en klikt u op de knop ‘Klik en bestel’. Nu heeft u het gewenste artikel in uw winkelwagen geplaatst. Klik op "Bestelling afronden", waarna u op de pagina Bestelling Afronden komt. Op deze pagina dient u uw persoonsgegevens, verzendgegevens en gewenste betaalmethode in te vullen/aan te geven. Wanneer u uw gegevens correct heeft ingevuld, klikt u op de knop 'Plaats uw bestelling'. Uw bestelling komt bij ons binnen. Wij zullen deze zo spoedig mogelijk verwerken.

 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Betalingen kunnen op verschillende manieren voldaan worden, namelijk via iDeal, Paypal, diverse Creditcards, AfterPay en Vooruitbetalen per bank. Voor België en Duitsland bieden wij ook Mr. Cash en Sofort Banking aan. In onze winkels kunt u daarnaast natuurlijk contant betalen. Sinds kort zijn wij helaas wel gestopt met het accepteren van Iris-Cheques (VVV-Bonnen).

 

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst en de betaling is afgerond, krijg u van ons een orderbevestiging per email. Hierop staat een overzicht van de door u bestelde artikelen.

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij streven ernaar uw bestelling, indien op voorraad en voor 15:00 besteld, dezelfde dag te versturen en deze dan zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Zodra het door u gekochte product verzonden is, ontvangt u een e-mail met daarin een PostNL Track & Trace Code. Hiermee kunt u makkelijk en snel uw bestelling volgen en uw bezorgmoment bekijken.

 

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?

Ja, dat is altijd mogelijk. Bij het afrekenproces dient u bij de verzending "afhalen winkel" te selecteren., u kunt zelf het filiaal uitkiezen. Wanneer uw bestelling in de winkel van uw keuze gearriveerd is, krijgt u van ons bericht. Uw bestelling kunt u vanaf dan afhalen bij de kassa.

 

Worden er verzendkosten berekend?

Bestellingen boven de € 39,00 verzenden wij gratis. Voor bestellingen onder de € 39,00 brengen wij € 6,95 in rekening. Kiest u bij uw bestelling onder de € 39,00 echter voor de service PakjeGemak van PostNL, dan reken wij slechts € 5,00 verzendkosten. Afhalen in onze winkels is uiteraard gratis. Bekijk onze bezorgkosten pagina voor meer informatie.

 

Hoe wordt de bestelling bezorgd?

Uw bestelling wordt door PostNL bezorgd. Als u de eerste keer niet thuis bent, zal PostNL de volgende dag nogmaals het pakket aanbieden. Wanneer het pakket beide keren niet kan worden afgeleverd brengt PostNL het pakket naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Hier kan het pakket dan alsnog worden afgehaald. De bezorger zal u hiervan op de hoogte houden. Natuurlijk heeft u ook de keuze om het pakketje op een ander adres te laten bezorgen bijv. op uw werk. Dit kunt u aangeven tijdens het invullen van de adresgegevens tijdens het bestelproces. Daarnaast kunt u ook gebruik maken van PakjeGemak. Kies het dichtstbijzijnde afhaalpunt van PostNL en haal het pakket op wanneer het u uitkomt.

 

Mag ik mijn bestelling ook retour sturen?

Natuurlijk komt het wel eens voor dat een artikel bij aankomst thuis toch niet helemaal voldoet aan de verwachtingen, daarom is het geen probleem om een artikel of de hele bestelling te retourneren. Het retour zenden van de bestelling is mogelijk binnen 30 dagen na ontvangst van het pakketje. Graag de bon meesturen en aangeven wat de reden van retourneren is. Lever vervolgens het pakketje in bij het dichtstbijzijnde postkantoor of bij een PostNL service punt. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Wij hebben geen antwoordnummer. Zodra wij het pakje retour hebben ontvangen wordt dit per e-mail aan u bevestigd. Het geld wordt vervolgens teruggestort op dezelfde rekening waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald. Let op; Het kan soms enkele werkdagen duren voordat het bedrag weer op uw rekening staat bijgeschreven.

 

Ik ben niet tevreden met mijn artikel

Mocht u niet tevreden zijn met het artikel, neem dan binnen 7 dagen na ontvangst contact met ons op via ons contactformulier of bel met +31  38  421 29 57. U krijgt dan informatie over de retour procedure. U kunt altijd uw geld terug krijgen. De kosten van het retourneren zijn voor uw eigen rekening.

 

Mijn artikel heeft een beschadiging. Wat nu?

De artikelen worden met de beste zorg gemaakt en verzonden, mocht er toch iets kapot gaan binnen de garantie periode dan kunt u het artikel terug sturen en zorgen wij voor vervanging/reparatie. Stuur niet zo maar een artikel terug, maar neem eerst contact met ons op via ons contactformulier of bel met +31  38  421 29 57. U krijgt dan informatie over de retour procedure.

 

Heeft u een klacht?

Bent u niet tevreden over een product of dienst. Hiervoor kunt u contact opnemen met één van onze servicemedewerkers. Zij zullen u zo spoedig mogelijk helpen bij het oplossen van de klacht. U kunt bellen met +31  38  421 29 57.

 

Waar kan ik Longchamp online kopen?

Longchamp mag helaas niet direct online verkocht worden. Klik hier voor uitleg en reserveren.

 

Mijn vraag staat hier niet bij

Bekijk onze overige vragen hier. Staat uw vraag daar ook niet bij, neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel met +31  38  421 29 57.